Sıkça Sorulan Sorular



1-Rezervasyonumu iptal ettirebilir miyim?

17.00’den önce yapılmış olan rezervasyonlar. Rezervasyonun yapıldığından en geç 1 saat içinde iptal edilebilir ve 3 TL hizmet bedeli kesilerek kalan ücretin tamamı anında iade edilir.

2-Taleplerimize kesin rezervasyon alınıyor mu?

Taleplere çok büyük olasılıkla cevap veriliyor. Sadece uygun fiyat seçeneği kullanılmaması ve çok üst kategori seçimlerinde talep karşılıksız kalıyor. Bu gibi durumlarda 1 saat içinde, 3 TL hizmet bedeli dahil geri kalan ücret anında iade edilmektedir.

3-Gün içinde dilediğim kadar talep girebilir miyim?

Gün içinde her kullanıcı 2 kez talep girişi yapabilir.

4-Girdiğim talep üzerinden değişiklik yapabilir miyim?

Size belirtilen talep numaramızla sisteme girerek, girilen talep onaylanmadı ise dilediğiniz şekilde değişiklik yapabilirsiniz.

5-Talep girişlerinde konaklamak istediğim işletmeyi seçebiliyor muyum?

Taleplerde sadece fiyat ve konaklamak istediğiniz yıldız kategorisini seçebilirsiniz.

6-Rezervasyon onaylandıktan sonra konaklamak istediğim işletmeye gider ve beğenmezsem iptal şansım var mı?

Yopi tüm üye işyerlerini memnuniyet oranına göre sisteme kaydeder. Genel puanlama ortalamasının altındaki işletmeleri ve Turizm Bakanlığına bağlı olmayan işletmeleri Yopi sistemine üye yapmamaya çalışmaktadır. Bu nedenle otele girişten sonra iptal söz konusu değildir.

7-Ücret nereye ve nasıl ödenecek?

Talep girişi ile birlikte kredi kartı ile sizin belirlediğiniz ücret tahsil edilmektedir, otele kullanacağınız ekstra kullanımlar hariç hiçbir ödeme yapılmayacaktır.

8-Her yıldız kategorisinde istediğimiz fiyatı girebilir miyiz?

İstediğiniz fiyatı girebilirsiniz fakat çok düşük tutulmasında talep karşılıksız kalmaktadır.